Kızlar bebeğim 2 aylık iki gün önce kanamam başladı. Pek adet kanaması gibi de değil aslında ama doktora gittim herhangi bir şey yok adet olmuş olabilirsin dedi. Onun stresinden mi ne oldu anlamadım sütüm azaldı göğüslerimin dolduğunu hissedemiyorum oğlumdan da emerken çok yutkunma sesi duymuyorum. Adet zamanı süt azalır mı tecrübesi olan var mı?