Sedavarlik Merhabalar yoyko exclusive comfort 8 in 1 park yatak kullanan var mi aranizda? İyi kötü yanlarini yazar misiniz? Bebegim bir yasinda en alt kademesinde kullanicam ona gore cevaplarsaniz sevinirim.
-Manolya- Sedavarlik kullanıyorum memnunum ama anne yani şeklinde şu an en alt kademesini bilemiyorum
Esrbruck Bebeğim 5 aylik iki tane bebeğimiz var gündüz odasında park beşikte uyutuyorum alt açma yeri özellikle benim çok işime yaradı kalitesi diğer park beşiklere göre cok daha iyi. Bir yaş için ideal aslında ama montessori de düşünebilirsiniz 😊
Sedavarlik Esrbruck kendi yatagi var odasinda gece benle yatiyor anne yani artik kucuk gelmeye basladi diye arayisa girdim