gulertknn1 Valla bizimki 3 aylık ar mama kullanıyoruz hala aynı ek gıdaya geçince düzelir diy düşünüyorum
Dmt01 gulertknn1 Bende bebelac thickener kullandım ama bir faydasını görmedim . İnş yakın zamanda geçer 😔