Alara123 yani daha yeni yeni gece gündüz ayrımını yapmaya başlar. Yenidoğanlarda uyku düzeni olmaz maalesef. Ama şöyle mesela ben doğduğundan beri akşam 7de gece uykusuna geçirirdim sabah 5.30da güne başlardık. Bu doğduğundan beri hiç değişmedi şu an 11,5 aylık akşam 9da uyur sabah 8de kalkar. Bi düzen kurmayı deneyebilirsiniz gece uykusu için ama gündüzleri maalesef. Bazen gündüz çok uyur gece hiç uyumaz. 4 aya kadar belirli bi düzen olmuyor maalesef. Benimki nisan doğumluydu doğudaydık orası sıcaktı tabi akşam 7de yıkar yatırırdım beslenme harici kalkmazdı. Doğdu doğalı hep öyle yaptım