Kızlar 2. Aya girmemize 5 gün var sizin bebişleriniz nasıl gelişimi gazı vs. Bizde iyice başını tutmaya başladı gün içinde gaz çıkarmıyor günün belli saatlerinde toplu gaz çıkarıyor sabah ıkınmaları hala bitmedi 😑 gündüz uykusuna da çok direniyor uykusuzluktan ağlıyor gece bir nebze olsun düzen yakaladık gibi sizde durumlar nedir ? Ve arada hala lohusa depresyonum yokluyor 😔