Bizimhikayemiz Kizlar 6 hafta oldu sezeryan olalı bugün temizlik yaptim unuttum hali kaldirdim aceba birşey olurmu
kasimonbes Bizimhikayemiz agrin sizin vs yoksa bir sey yoktur canim bende yaptim ama bir dahakine dikkat et parmak ucunda uzanma
Gloriaa Bizimhikayemiz sizinle aynı hafta doğum yapmışız sanırım bende sezaryen oldum ama her işi kendim yapıyorum çok ağır değil ama birçok şeyi kaldırdım sıkıntı mı oluyor acaba iç dikişler falan mı açılır tedirgin oldum bak şimdi 😟
kasimonbes Bizimhikayemiz bana doktor oyle dedi bilmeden bi uzandim hatta evde anam bir agri girdi oturdum agrinin gecmesini bekledim. Ondan sonra islerimi hep yavas yavas yaptim