Arkadaşlar öncelikle merhaba hayırlı ramazanlar. Biraz uzun olacak ama benim postum beslenme ile ilgili. 3 aylık ikizlerim var. En son kızım 5000 Gr oğlum da 5200 grdi. Bazı geceler sabaha kadar uyuyorlar bazı geceler uyaniyorlar hiç belli olmuyor. Ebemize sordum uyanmadiklari zaman uyandırıp besleyeyim mi diye hayır dedi. Acıkınca ahlar uyanır diyor. Nisanda doktor kontrolumuz var. Bakalım ne diyecek. Kafam çok karıştı. Gece beslenmeyi tam.olarak ne zaman kestiniz. Bir de doktorumuz bakalım ne diyecek gelisimlari için. Tecrübeli annelerin yardımını bekliyorum