Merhaba, bebeğimin anne karnında sol böbreğinde büyüme vardı. Sağ böbreğinde sıkıntı görmemişlerdi.1 aylık olunca kontrol edelim dediler. Bir aylık oldu kontrole gittiğimizde sağ böbreğini göremediler. Sol böbrekte genişleme devam ediyor dediler. Sağ böbreğin görülmemesi küçük olmasından olabilir mi yaşayan var mı?