Reckless Her iki göğsümde de bebek emmeye başladığında önce bir ufak sızı sonra peşine tazyikli süt geliyor bugün önce ön sütü sağdım internette ön süt çoksa bebek gazla şişer esas yağlı sütü alamaz diye bir yazı okudum. Sağdığım ön süt bile 40 cc çıktı 5 dakikada. Peki ben bu sütü emzirme sonrasında geri vermeli miyim bebeğime?