Bebeğim 7 ay 5 günlük doğduğu ilk günden beri sürekli hapsiriyordu günde 20 kez belki daha fazla. Evim sobali bir gün soba hafif tüttü biraz koku oldu cami kapıyı açtım Bebeğim aşırı agladi soba kokusu olunca . Aldim başka odaya götürdüm sustu. Bugün de koltuklarim aşırı kirlenmisti koltuğun kenarına doğru şurup akmışti sileyim dedim deterjan karisimi yaptim ama öyle aman aman bir koku yoktu parfüm falan sıkıyorum böyle bir sorun olmamıştı koltukları silmeye başladım önce huzursuzlandı sonra şiddetli ağlamaya başladı uykusu var sandım üstünü değiştirip uyutayim dedim sonra sanki boğazına birsey takılmış da yutamiyormus gibi yapmaya başladı cami açtım ben de biraz zaman geçince sustu. Sanırım alerjisi var . Doktora götürücem ama benim bildiğim bu alerjinin bir tedavisi yok ne alerji yapıyorsa ondan uzak durmak gerekiyo diye biliyorum . Bebeginde koku alerjisi olan var mı ? Kusura bakmayın biraz uzattım detaylı anlatmayı severim🙄