Yagmur0606 anladım, bebiş zaten hasta olmuş o yüzden halsiz uykulu uykulu davranır sürekli, disle alakası yok yani, tekrar geçmiş olsun. Tabi ki birde bu hastalığa dişte eklenirse daha zor olabilir, Allah yardımcınız olsun tekrar geçmiş olsun, bebeler hasta olmasa keşke 😔