Kızım 6 aylık oluyor ek gıdaya başlayacağım. İstekli bir şeyler yemek için uzanıyor ve ağzını oynatarak istiyor. Bir iki defa sadece denemek için muz verdim ama ilk sevdi yedi ama ikinci verdiğim gün midesi bulanip kustu. Bu olay hep olur mu acaba yoksa düzeliyor mu?