Bebeğim bir buçuk oldu gazını büyük oranda kendisi çıkarıyor çok fazla gaz sorunu yaşamıyoruz uyanık kaldığı süreyi ayarlayıp sonra sallayarak uyutuyorum uykusu anca yarım saat ve çok hafif. Uyanınca da ağlıyor hiç bi iş yapmama müsade etmiyor ağlamadan etrafa baktığı bi an yok ne zaman düzelir anneler sizin bebekleriniz de böyle mi??:(