kucukprensinannesi Merhaba kızlar iftara kalburabastı yapmayı düşünüyorum da margarinsiz yapan var mı daha önce bir farkı oluyormu
saripitircik Ben margarin hiçbir şeyde kullanmıyorum kalburabastıyı da tereyağla yapıyorum gayet güzel oluyor