Odilnaz kasimonbes içime sinmiyor hiç bozmak ama mecburum üzücü benim için oruç bozmak bu zamana kadar hiç bozmadim
Aysegul93 Odilnaz kız ilk defa mı ramazanda regl oldun 😀 ya da ilk defa oruc tutyon veya ilk defa regl oluyorsn
Morcivert061 Odilnaz Ramazan’ın ilk günü niyetliyim öğlen oldum. Yapicak bişey yok. Gittim su içtim bozuluyor çünkü
Duyulurum Odilnaz evet bozuluyor, karnınızı doyurmak istemeseniz bile regl olduğunuzdan eminseniz bir lokma bir şey atın ağzınıza
Zarifokur Odilnaz evet bozulur orucunu bozman gerekiyor geç vakit olmadan bir şeyler yemelisin. Belli bir vakitten sonra giyemezsin diye biliyorum
Duyulurum Odilnaz evet ben de üzülüyorum öyle olunca içimden hiç bozmak gelmiyor ama bozmak gerekiyormuş. bu yıl hamileyim inşallah ramazanı ara vermeden tutabileceğim 🤍