Ervakrkmzzz Kızlar bugün bebeğimi 4 aylık aşı sına götürdüm demir ilacı verdi günde 4 damla olarak kullanacağımı söyledi İnternet yorumlarına baktığımda hiç güzel şeyler yazan yok kullanan varmı çok tereddütte kaldım
Minigim38 Ervakrkmzzz ben kullanıyorum 1 aydır kilo başına 1 damla demişti doktorumuz tadınıda seviyor kusma falan da yapmadı. Damlaya başlamadan önce kakasını 2 3 bazen 4 günde 1 yapıyordu. Damlayı kullandık hala aynı kabızlık da olmadı yani