Öncelikle herkese merhaba. Bebeğim bugün 21 günlük oldu. Fakat şöyle bir problemimiz var. Bebeğim uyanık olduğu her an emmek istiyor. Yani yeni emzirmiş olsam da zaman geçmiş olsa da sürekli bir emme hareketi yapıyor. Örneğin emziriyorum bir süre sonra anakucağına yatırıyorum ya kafasını yana çevirip kumaşı emmeye çalışıyor ya ellerini emiyor. Aç kaldığını düşünmüyorum çünkü kilo alımımız iyi, doymasa kilo almaz… emzik veriyorum onu da bir iki kez emip sonra öğürüp çıkartıyor. Bu kadar emme refleksi normal mi, ne yapacağımı şaşırdım.