Bukapoo Miniktirtillarimm aktif bebek olan serisinde yoğun parfüm kokusu olduğunu söylediler o yüzden hiç denemek istemedim açıkçası ara ara tekrarlayan pişik problemimiz de var çünkü☺️
Bukapoo Kuzey-isigim valla bilemiyorum ki hatalı paket olabilir demiş bazı arkadaşlar arayıp sormak lazım yarın arayacağım bakalım ne diyecekler☺️
Bukapoo Naz50 evet maalesef çok pahalı biz de o yüzden sadece geceleri kullanıyoruz. Annem ben bebekken sadece prima kullanıyormuş diğerlerinin hepsi pişik yapmış bana. bir tek prima iyi geldi, mecbur alıyorduk bir çeyrek parasıydı o zamanlar diyor☺️
Bukapoo Mlk026 siz söyleyince şimdi baktım paket Eylül 2022 tarihli☺️ yine de ararım bakalım yarın teşekkür ederim yorumunuz için☺️
Anonim9 Bukapoo ben öneririm fakat molfixin mavi paketi değil Gold renkli olan pure&soft olan güzel. mavisini de denemiştim 😊
Kuzey-isigim Kuzey-isigim aradınız mı siz? Gündüz de oluyor mu aynısı size? Ben gündüz genelde sleepy kullanıyorum ,prima takıp deneyeceğim
Bukapoo Kuzey-isigim yok arayamadım henüz çocuğu uyutursam arayacağım inşallah 😂 evet ben de bugün gündüz taktım bir de böyle deneyeyim dedim acaba gece çok dolu olduğu için mi oluyor diye bakacağım☺️