Bukapoo Gündüzleri sleepy geceleri de sızdırma yapmadığı önerisiyle prima kullanmaya başladık. Evet sızdırma yapmıyor ama bez dolu olsa da olmasa da hep nemli ıslak değil ama popo kısmında hep bi nem oluyor sabahları neden böyle kullanan anneler sizde de böyle mi oluyor?
aylinpala Bukapoo doğduğundan beri kullanıyorum ama dediğiniz gibi bir şey yaşamadık. Sızdırmış mı acaba?
Bukapoo aylinpala yok sızdırma değil ama böyle elimi sürdüğümde bezin popo kısmı nemli nemli 5 gecedir kullanıyorum 5inde de aynı şeyi görünce sorayım dedim ama pakette sıkıntı var sanırım anlamadım
Gokcenin_annesi_2021 Bukapoo ben de 11 aydır kullanıyorum hiç böyle Bir sorun yaşamadım bezde sorun olabilir
Bukapoo Gokcenin_annesi_2021 evet belki de aldığım pakette sıkıntı var teşekkür ederim yorumunuz için☺️
Bukapoo kasimonbes yok hayır sırtında falan bi ıslaklık yok sızma falan da yok sadece bezin popo kısmı nemli nemli
Mantarsoteee17 Prima kullandım ama çok Parfüm kokulu ve havasız bıraktığını düşünüyorum. Bu yüzden pure baby kullanıyorum şuan.
Bukapoo Mantarsoteee17 biz sleepy kullanıyorduk doğduğundan beri geceleri birkaç kez sızdırma olunca öneri üzerine prima premium care kullanmaya başladık parfüm kokusu vs almadım ben hiç ama sabahları popo kısmı nemli nemli oluyor anlamadım. Pure baby nasıl sızıntı vs yaşadınız mı hiç?
Ysmndmrl Mantarsoteee17 peremium care de parfüm kokusu yok eşim bir kere ya kuş almış aktif bebeydi galiba onda çok koku vardı
Bukapoo Nurse2121 esnetip bağlıyorum cırt kısımlarını da üst üste gelecek şekilde ayarlıyorum ama taşma ya da sızma problemi değil zaten problem bezin popo kısmı nemli nemli. bez üzerine elimi sürdüğümde ıslaklık değil sadece nem var
Bukapoo Gokcenin_annesi_2021 öyle bi hakkımız var mı 5 tane kullandım içinden ve trendyoldan almıştım paketi farkeder mi acaba?
EceDM Bukapoo aa evet ben de farkettim ilk aldigimda ama cok dolduğu için dışına nem veriyor diye düşünmüştüm. Nefes alıyor sonucta, nem de gecirir. Gece nerdeyse 10 saat kaliyor, normal diye yorumladım.
Bukapoo EceDM ondan mı acaba sizin bebe ile benim bebe çok işiyor sanırım başka sıkıntı yaşayan yokmuş😂