Aryayyyyyyy Allah sabrını verir hiç korkma hayırlısı neyse o olsun neyle korunuyordun ? bende oğlum 9 aylıkken hamile kalmıştım çok kötü hissetmiştim kendimi ve şimdi biri 3 biri 1 buçuk yasinda arkadaş gibiler zor günleri atlattık çok şükür zaman geçiyor korkma