_YanakReisinAnnesii ArdenGiz biz olduk 2 ay olmak üzere . Toplatılan aşılar bebek aşıları değilmiş bi doktor açıklamıştı.
ArdenGiz Omerveannesiii 2,4,6 ve 18 🥹 biz hepsini olduk son dozu kalmıştı o da nisan ayında 18 aylık aşısı 🥹
Mchtesr ArdenGiz tarla da doğum yapmayacaksan gerek yok diyen doktorun tavsiyesine uyup yaptırmadım bende.
Omerveannesiii Biz de bugün 4 ay aşısı olduk 2 tane demek ki yapıldı Rabbime emanetler yaptırsak bir suç yaptırmasan ayrı.. Neye güvenicez bilemiyoruz
_YanakReisinAnnesii ArdenGiz çocuklar için olan değil büyükler için olan toplatılmış. Son kullanma tarihi geçmiş üzerlerine yeni tarih basıp piyasaya sürmüşler diye görmüştüm ınstagram da birkaç yer de ne kadar doğru bilemem tabi 🤷♀️
ArdenGiz _YanakReisinAnnesii Öte yandan iki, dört, altıncı ayların sonunda ve 18’inci ayda hatırlatma dozu olarak yapılan karma aşılarla (DABT-İPA-Hib) toplatılan aşı aynı değil. Evet böyle bi yazı buldum