Aynı durumdayım. Sabaha kadar çıldırıyorum, bütün gece besige koyuyorum tekrar kaldırıyorum bir süre böyle devam etti şimdi saat başı kalkıyor yarım saatte bir artık kafayı yemek üzereyim. Milletin çocuğu mışıl mışıl uyuyo artık büyüdü uyumasi lazım daha beter oldu. Haftada bir falan daha iyi uyuyo ama genel olarak çok fazla uyaniyo çözümü ne bilmiyorum