Minnakordek Bende hem Dyson v12, hem robot hem de Philips power pro City kırmızı olan var o da marathonun uygun fiyatlı muadili ceyizde almıştım ama hamileyken hiç kullanamadim aşırı bel ağrım vardı robot aldım her gün iki üç kez çalıştırdım. Doğumdan sonra da robot da zor oldu çünkü sürekli yerde puset, oyun halısı, oyuncak vs oluyor ve yerdekileri kaldırıp evi topliyim diyene kadar bebek agliyordu, hala bel agrimdan dolayı kabloluyu da kullanamadım en son Dyson aldım. Genelde de Dyson kullaniyorum bebeğim oturana kadar kucağıma alır diğer elimle de supururdum şimdi oturuyor mama sandalyesine koyup gittiğim odaya götürerek süpürüyorum artık.