Tazeannecik Sürekli meme de kalmak isteyen bir bebeğim var. 26 günlük bugün. Uyanık olduğu her an emmek istiyor. Artık burnundan kusuyor ama yine emmek istiyor. Kimse de babasında bile durmak istemiyor. Bende dururken hiç bakınmıyor. Yada yatağa yatıralım azıcık konuşalım bakınsın durumu yok. Çook nadir 3-4 günde bi 5 dk bakınırsa durursa. Gün içinde uyuduğu zamanlar hariç ki tam bi uyku düzeni yok emmek istiyor. Emzik almıyor. Daha gözünü açmadan ağlamaya başlıyor. Uyanıp bakınayım sonra ağlayayım durumu yok. Ikınıyor gibi sürekli rahatsız bi hali var sanki gerinirken kızarıyor yani. Sonuç olarak biz bu çocuğu yapamadık galiba. Tabi bu yine dr şikayet değil buna da şükür sağ Salim kucağımızda. Merak ettiğim bu durumu yaşayanlar var mı bize mi özel
Mihrimar Tazeannecik gazı var canım çoçugun normal böyle olması dr götür gaz damlası yazar bize metsil damla çok iyi gelmişti gazı oldugu için sürekli emmek ister
Ipekk Tazeannecik daha çok küçük annesi biraz büyüsün duracakta öyle. Gazı başlamıştır masaj yapıp rahatlatmaya çalış. Kolik bebek sesleri var onlardan açın. Birde sürekli emmek istemeside normal. Biraz büyüsün tokluğunu bilecektir. Şimdi sadece emmeyi biliyor😊😊
aysira Tazeannecik emzik alsana. bnm doktor gaz yapiyor surekli emmesi emmeyi duzene bindir 2 3 saate bir digr zamanlarda emzik ver dedi
aysira Tazeannecik emzik almiyoru okumamisim :) aventin var emzik anne memesine en yakin bziimki de almiyordu onu almaya basladi
Tazeannecik Mihrimar gazını çıkarıyorum. Kendi de çıkarıyor. Biogia kullanıyoruz. Ama doğduğundan beri hep böyle. Alttan da çıkıyor gazı üsttende.
Barkinalpinannesi Tazeannecik canım bu dönemler hep böyle benim oğlumda öyleydi 3 Aydan sonra düzene giriyor
Tazeannecik Ipekk o sesler olmasa zaten altını değiştirmek mümkün değildi ilk günler çok ağlıyordu altını değiştirirken o seslerle alıştı bazen ses açmadan bile duruyor. Artık kollarım ağrıyor tutarken ama en önemlisi kusması ve burnundan gelmesi. Yoksa saatlerce emziririm sorun değil
Salih0544 İlk aylarda böyle olması gayet doğal bu durumu sadece siz yaşamıyorsunuz. 5 aylık olunca da bakınmaktan emmek istemeyecek o zamanda emmiyor diye şikayet edeceksiniz...
Tazeannecik Salih0544 bazen kendime kızıyorum şikayet ediyorum gibi öff falan diyorum hatta sonra içim acıyor kötü anne gibi hissediyorum. Şükür sağlıklı yanında bak önemli bi hastalığı YOk diyorum ama bazen yoruluyor işte insan
Melikeyigitemre Tazeannecik kusması belki soguk felan almıştir yada fazla emdigi icinde olabilir bizimde kusmamiz cok malesf 😕
Melikeyigitemre Tazeannecik altinı acarken benimkide cok agliyordu gazdanmış meyersem simdi cok sukur aciyorum aglamiyor 😍
Salih0544 Tazeannecik olsun canım şikayet etme ben de şikayet ettim hep şimdi sütüm azaldı bu düzene girecek sabırla bekle ve bakınmaktanta emmiyor bu daha da zor😁
Tazeannecik aysira almıyor ki emzik kaç tane emzik aldık hiç birini tutmadı. Kauçuk,silikon, damaklı , damaksız ama almıyor. Göğsümde vermeye çalışıyorum meme sansın kokunla diye ama almıyor. Öğüre öğüre zorla alsa 2 dk en fazla
Tazeannecik Salih0544 inşallah girer merakla 40mızı bekliyorum. Herkes düzene girer 40ı çıkınca diyor
Melikeyigitemre Tazeannecik meme istemesi cok normal cunku cok kucuk benim bebegimde oyleydi gogüs uclarimin kanamasina ragmen ben aglaya aglaya emziriyordum emzik niyetine kulaniyordu sabir etmelisin canım yaninda birileri kalmiyormu 1 bucuk 2 aylik olana kadar idare et benim bebegim 2 ay emdi sadece 3 ayda biraktı mama ile besleniyor lutfen yetigi kadar istedigi kadar verin anliyorum uykusuz kaliyorsunuzdur ama mecbur birde ikinma sebebi gazdır bol bol rezene kimyon iç bebegede. Nurse harvys diye bir şurub var gaz icin onu kulan insallah iyi olur .😊😍
Tazeannecik Melikeyigitemre ben hergün içiyorum Rezene kimyon tohumu papatya. Emziririm uykusuz yorgun olsam da ama burnundan gelmesi korkutuyor beni. Hastaneden çıkmadan öyle tıkandı bi yoğun bakıma aldılar
Pinardefne Tazeannecik ozmanlar bizimkide öyleydi memeden ayrılmıyodu kimseye bakmıyodu şimdi 5 aylıgız oraya buraya bakınmaktan memeyi tutmuyo bnde bu konudan muzdaribim 😾
Tazeannecik Melikeyigitemre evin ısısı iyi hep 25 derece en az. Zıbın alt üst takım eldiven çorap hep var. Bazen şapka da battaniye örtülğ genelde emerken yada gaz çıkarırken hariç. Hatta iki battaniye örtüyorum gece. Hala üşüyor mu bilmem
seydaac Tazeannecik gazi var büyük ihtimalle canım sindirim sistemi geliştiği için ne kadar gazını çıkarsan da olacaktır. Ve daha çok küçük emmekten ağlamaktan başka bir şey bilmiyor ve bu dünyaya alışmaya çalışıyor. Biz de ilk iki ay öyleydik çok şükür atlattık. biraz sabır sadece, Allah yardımcınız olsun 😊😊