Mamacita22 İkisi de var ve şöyle soyliyim. Eğer evinizde yerde sürekli oyuncaklar, dekor objeleri varsa koltuklar yüksek değilse robot çok kullanısli olmuyor. Şarjlı süpürge daha pratik oluyor. Hamileyken her gün robotu kullandım hatta günde iki kez falan ama çocuğum doğduktan sonra şarjlı süpürge aldım şimdi her gün şarjlıyı, haftada bir iki kez de robotu kullanıyorum. Bebeğin beşiğini falan da şarjlı ile süpürüyorum.