FistikHanim Kızlar 22 günlük bebeğim var Göbeği düştü ama sarı akıntı vardı dün doktor göbeğini yaktı ama ne zaman banyo yaptırabilirim diye sormayı unuttum bilgisi olan varsa söyleyebilir mi?
Dolores FistikHanim bizim de öyle oldu ertesi gün yıkayabilirsiniz dedi doktorumuz. 45 gün sürdü akıntısı, 2 kez çocuk doktoru yaktı düzelmeyince çocuk cerrahiye götürdük o yakınca düzeldi.
EceDM FistikHanim ben akıntı varken yikamistim. Gümüş nitrat uyguladiktan sonra da yikayabilirsin demişti.
Tubaalprsln FistikHanim Bana 2 gün yıkama dedi diye hatırlıyorum sargı bezi koymuştu öyle 2 gün kalmıştı göbek granülomu vardı
FistikHanim Dolores Allah Allah ikisinin de yakma şekli aynı değil mi acaba? Uzun bir çubukla yakmadı mı?
Dolores FistikHanim cerrahın yakma şeklini görünce, çocuk doktorunun konu hakkında bir fikri olmadığını anladım diyebildim. Keşke baştan cerraha gitseymişiz dedik.