Kizlar bebeğim 9 aylık gece çok huzursuzdu ve bu sabah bezini açtığımda çekirdek gördüm. Oysaki yerleri filan süpürmustum nereden buldu yedi bilmiyorum kendime çok kizginum şuan. çok şükür ki boğazına filan takılmamış.Boyle bı durum yaşayan varmi hani bagirsaklara zarar vermişmidir acaba bı doktora götürsemmi diyorum.. çıkardı sonuçta ama ne olur olmaz