Hanımlar merhaba,
Ek gıda dönemindeyiz ve doktor özellikle üzüm pekmezi vermemi istedi. Önce kayınvalidemden aldım doğan dedik iyidir dedik ama çok içime sinmedi tadıda aşırı ekşiydi. Sonrasında ben başka bi pekmez aldım organik diyor ama tadı tatlı. Kızım tatlı seyler yemiyor bu pekmezi hiç sevmedi. Diğerine de güvenemiyorum. Üzüm pekmezi tatlı mı olur ekşi mi bilgisi olab var mı? Nette tam bir bilgi edinemedim de.