hmzynp2 emziriyoruz hanım efendi farkında mısınız ??? Bu hatayı ben bi yakınıma uyarak yaptım ilk bebeğimde . Ve sütüm kesildi . Büyük cahillik yaptım yapmaz olaydım
Diyanet İşleri Başkanlığının bu konudaki açıklaması aynen şu şekildedir: “Ramazan orucunu tutmamak için geçerli mazeretlerden biri de gebelik veya çocuk emzirmektir. Gebe veya emzikli olan kadınlar, kendilerine yahut çocuklarına bir zarar gelmesinden korkmaları halinde oruç tutmayabilirler.