Endegerlimoglum merhaba aynısı benim kızımda da vardı hatta post açmıştım. Kafasında ve poposunda içi dolu sivilce gibi şeyler vardı yüzünde ellerinde vücudunda hastaneye götürdüm el ayak ağız hastalığı olduğunu söyledi doktor kendiliğinden geçiyormuş ama antibiyotik ilaç verdi bize netten bı bakın aynısı mi sizinki ile