Eslemkus gunessenem bebeğiniz kaç yaşında ya da kaç aylık bende tercih vericem bu atamada atanma ihtimalim de var ama bebeğim 3 aylık nasıl yapicm bilmiorum izin hakları konusunda
gunessenem Tercih yapacağım ama İzmir’e yeni hastane açılıyor hastanelerin bir kısmını oraya taşıyacaklar yani 1 hastanenin 2 tercihi var atama puanları aynı olur mu sizce bilen varsa yardımcı olabilir mi
Yusaydef Fatoss354 düşük değil bence 4 yıl çalışıp asgari ücret alıyorduk özelde ve şuan asgari.ücret devlet de 13 bin 12 bin bnce iyi ha hayat standartlarımıza göre mi hayır ama iş koluma göre iyi maaş
Minnakyavru Fatoss354 ypa hastanesine göre de değişiyor onlar 13 aliyorlar diger arkadaşları 14 alıyor neden maaşları bukdr düşük hiç bilmiyorum
gunessenem Eslemkus benimde atanma ihtimalim var puanlar düşecek diyorlar bebeğim 23 aylık hastanelerin kreşleri var oraya bırakmayı düşünüyorum bakacak kimse yok çünkü
Sahinannesi Ben yeni başladım doğum iznindeydim Kasım atamasında atanmistim henüz maaş almadım ama 14.390 net maaş dediler bana teşvik ödemesi ek ödemeyle 16 bin olur sanirim
grkmediz Fatoss354 teşvikle falan 14 oluyordur bence , ben riskli birim maaşı alıyorum 15bin önlisansım. Teşvik ve ek ödeme 3bin , nöbet olsa 3bin de o baya iyi oluyor. Ama benim şu an sadece tek maaşım var izindeyim
grkmediz Okulu bitmeyenler atanamıyor diye baya sapma olacak diyorlar bi de yeni hastane açılacak 2024içinde yine alım olur sınav gelmeden