Elifnesli Şurubu kullanani iki gün oldu afedersiniz dışkısının rengi değişti bı normal mi yoksa kullanmayi bırakmam mi laizm bı yan etki mi acaba . Demir eksikligimiz çok olduğu için Saba akşam yarım olcek kullaniyoruz. Kızım 11 aylık bu arada.