3 buçuk aylık, oyuncakları tutuyor , uzanmaya çalışıyor , dönmeye de başladı , bi de oturmak istiyor , yattığı yerden kafasını kaldırıyor , sımsıkı yere basabiliyor (bastırmamaya çalışıyorum) nerdeyse yürüteçe koysam yürücek çocuk 😂 nasıl bu denli hareketli oldu anlamadım