Arkadaşlar merhaba. 3,5 aylık bebeğim var doğduğundan beri mememi bitiremiyor. Sürekli sağmaya çalışıyorum günde 3-4 kez. Daha geçen hafta mememde ağrıdan dolayı doktora gidip antibiyotik kullandım. Antibiyotik bitti yine başladı diğer mememde bu defa. Ve gerçekten doğumdan beri bir rahat nefes alamadım. Sürekli ağrı yaşıyorum çok zorlanıyorum. Üstelik bebeğim şu ara gündüzleri de emmek istemiyor. Yaşayan var mı benim gibi sürekli sıkıntı? Tavsiyesi olan var mı