Tubaalprsln Aysegul93 Bende m30 kullanıyorum tariflere baktığın hesap falan var mı bide poğaça falan yapınca yağlı kâğıt kullanıyo musun
Aysegul93 Tubaalprsln pek poğaça yemeyiz biz genelde kızartma tavuk köfte et bunları yaptım. Airfryer tarifleri diye sayfalar var oradan bakıyorum
akidesekerii Beraninannesii patatesi neden beğenmediniz acaba ? Fırında kızartma modunda üzerine biraz yağ tuz gezdirip pişiriyorum gayet güzel oluyor. Bendeki de luxell 😊
Pinar_kb Momofleos xiaomi kullanıyorum memnunum. 3 kişiye yetiyor. Philips kullanan arkadaşımda memnun
Asdfasdf- Momofleos ben de xiomi aldım 3 litre ama bana az geldi onu satıp yenisini alacağım eğer düşünürseniz uygun fiyata verebilirim
happymome23 Momofleos Philips XXL kullanıyorum bence olması gereken büyüklükte misafir falan geldiğinde de yetiyor bide patates hergun yapıyorum neredeyse ben çok memnunum çıtır çıtır yapıyor kek denedim oda başarılıydı et tavuk zaten güzel tavsiye ederim
MinikKoalam11 Momofleos karaca XL almıştım ama aldığım gün iade ettim hemen denedim ama hiç memnun kalmadım