kubratagram
Ben kullandım , aşırı gaz yaptı .
Evet kilo alımıda öyle çok değildi
Şuan evolvia kullanıyorum her anlamda güzel nir mama kabızlık , gaz yapmadı , kilo alımımızda güzel
Benim için kilo alımıda önemliydi çnkü bebeğim prematüre doğdu
Ama çok şükür toparladı şuan 4 aylık olduk