Gozde85 genellikle yerde oyalamaya çalışın, oyun halısı çok işe yarıyor, direk düz yatmayı sevmiyorsa göğsüne kadar yükselterek yatırın. Sırtüstüne yatarken yanına oyuncaklar falan koyun dikkatini çekecek. Biraz da bebeğe bağlı. Benim kızımı 3. Ayda yüzüstüne yatırdığımda direk ağlardı. 4. Ayda kendisi dönmeye başladı.