Krynr 4 aylık bebeğimin alnında ve göz kapağında doğum lekesi var.doğumda doktoru geçer dedi ama doğum lekelerinden Porto şarabı lekesi geçmiyormuş.bebeğiminki böyle bir leke mi acaba?doğum lekesi olan bebeklerinizi hiç cildiyeye götürdünüz mü?türleri hakkında bilginiz var mı?
Krynr Çocuk doktoru geçer dedi sadece.ben detay araştırdığımda porto şarabı lekesi ile melek öpücüğünün farkını anlayamadım.dermatolojiye gidicem cuma.