Besafe aldık . Normalde o kadar bütçem yoktu ama uyguna geldi. Hem testlerden geçmiş, hem yüksek olduğundan dışarısı rahat görünüyor. 6 aylık bebeğim biner binmez uyuyor koltuğunda. Koltuğu takmadan önce canıma okuyordu araba da. Ben 5.500 almıştım şimdi biraz daha pahalıdır ama hepsi burada sürekli kampanya yapıyor