Tontis_annesii 8 buçuk aylık oğlum 3. Ayından beridir kakasını 3 4 günde bir yapıyor sağlık ocağına sormuştum normal yaradığı anlamına gelir demişti 8 buçuk aylık olduk ve ek gıda da alıyoruz hala aynı 3 4 güne bir yapıyor