Yazaksami yoo öyle değil şimdi doğru kurutma yöntemi taraklaymış arada tararrsanız kabarmaz benim saçım çok çok fazla bnde kafamı öne arkaya atıp eğilip hunharca kurutanlardandım artık öyle ypmıyorum 😂ayrıca hafif minik olup harika sac kurutan bir fön makinası görmedim ben ağır ama haddinden fazla değil yani