Arkadaşlar merhabalar, internet sitesinde bu sayfayı buldum daha doğrusu bebeğim için bayramlık aradığımız bi ürün vardı bu sitedeki ürünü çok beğendim watsap iletişim var oraya mesaj attım dün saat 10 gibi gece 2 de okunmuş ama cvb yok . Ürün de çok güzel aslında ama dolandırmakda istemiyorum bu siteden alışveriş yapan var mi ? Duydunuz mu hiç.
İnstgram sayfasıda var şimdi baktım ama pek emin olamadım