Merhaba oglum 23 aylikken goz temasi olmamasi ismine seslenince bakmamasi kendi ekseninde donmesi parmak ucu yurume konusmama sikayetleriyle psikiyatri bolumune goturduk ve otizm baslangici dendi 3 ay egitim aldirin sonra tekrar gorel dediler bende hemen ozel egitim merkezine goturdum ordakilerde bakti uyaran eksikligi dediler bu ikisi bu ayliklarda karisan kavramlar herkes bisi soyledi internette bir suru seyler yazildi fakat ben kendim ozel egitimle birlikte birde krese yazdirdim yarim gun evde cizgi film tv tablet telefonu kapadim acmadim surekli oyun oynadim oglumla ona arkadas bulup baska komsulara goturdum haftasonlari hic bos birakmadim ilgilendim 3,5 yasinda suan hala krese gidiyor ve kesinlikle otizmle ilgili birseyi kalmadi ayrica uyaran eksikligide yok siz anne baba olarak doktor ve ogretmen kendiniz bunu cozebilirsiniz zor oluyor evet basta hic ilerlemede olmuyor ama yilmadan yaparsaniz meyvesini alirsiniz