cigdemkrkmz belki de psikolojik olarak bir etki oldu geceleri aklına geliyor ağlıyor ya da dönerken falan acıyorsa onun için de olabilir,karton bardak koyuyor musunuz bezine yapışmasın diye? 5aylikken yaptırdık biz ilk gün çok ağladı diğer günler krem sürünce ağlıyordu 1haftada iyileşiyor yarası merak etmeyin kantaron yağı kullandım ben de yaklaşık 15 gün,ilk 3 gün kremdi