merveiyd Merhaba güzel anneler dota aşısını yaptırmayı düşünüyorum, siz 2 doz olanı mı yoksa 3 doz olanı mı yaptırdınız?
Doruk_efe merveiyd doktorumun verdiği bilgiye göre söylüyorum dengelemesi için çaprazlama olması için bi doz da nimenrix gerekiyormuş 3 rotarix yaptırmıştım bir etkisi olmaz çaprazlamasan dedi 1 doz da nimenrix yaptım birisi a gurubu virüs için geçerli birisi b dedi
Doruk_efe atlasask doktorumun verdiği bilgiye göre söylüyorum dengelemesi için çaprazlama olması için bi doz da nimenrix gerekiyormuş 3 rotarix yaptırmıştım bir etkisi olmaz çaprazlamasan dedi 1 doz da nimenrix yaptım birisi a gurubu virüs için geçerli birisi b dedi
Doruk_efe atlasask doktorumun verdiği bilgiye göre söylüyorum dengelemesi için çaprazlama olması için bi doz da nimenrix gerekiyormuş 3 rotarix yaptırmıştım bir etkisi olmaz çaprazlamasan dedi 1 doz da nimenrix yaptım birisi a gurubu virüs için geçerli birisi b dedi
Doruk_efe benkosarim doktorumun verdiği bilgiye göre söylüyorum dengelemesi için çaprazlama olması için bi doz da nimenrix gerekiyormuş 3 rotarix yaptırmıştım bir etkisi olmaz çaprazlamasan dedi 1 doz da nimenrix yaptım birisi a gurubu virüs için geçerli birisi b dedi MyDarlingSon
Melis1706 Doruk_efe sizin a grubu b grubu olayi menenjit asilarinda var doktorumuz menenjit icin plan olusturdu 7. Ayda 2 asi 9. Ayda tek 13. Ayda 2 asi bu sekilde
MyDarlingSon Doruk_efe Bilmiyorum ki bizim doktorda farklı anlatmıştı bu olayı aslında nimenrix e hiç gerek yok demişti kendi cocuguna bile yaptırmamış. baya oldu yaptıralı biz aşıyı tam hatırlamıyorum ondan. Her doktor farklı söyleyebiliyor biz doktorumuzu dinledik
atlasask Doruk_efe nimenrix menenjit aşısı ben onu da 7. Ayda yaptırdım ama rota aşısını çaprazlaması için değil menenjit için. Bizim doktorumuz öyle bişeyden bahsetmedi aslında onun için bi bilgim yok açıkçası