Kızlar dademin 1 yaş aşısı olduk daha önceden sağlık ocağının verdiği demir ve vitamin damlaları kabız yapmıştı direk atmıştım çöpe aylardır kullanmadm bişey pekmez yediriyrm açığını kapatsın die ..ebeye sordum dademin başka alabilcegm smdi birşey varmı die zaten onlar bır yaşa kadar kullanilyor daha sonrasind gerek yok dedi .. kullanan varmı bir yasnda vitamin - demir gibi takviyeler başka bı markanın onerebilceginiz memnun kaldığınız