günaydın anneler
22 aylık oğlum. Yemek yerken tabletten açıyoruz izlediği şarkılar videolar dan
Bir süredir İngilizce kelimeler söylemeye başladı
Baby, no, me gibi
Belkide daha başka seylerde söyluyordur bu kadar dikkat etmedim acıkcası su anda cok karmaşık konusuyor bazı kelimeleri anlamlı bazısı anlamsız.
İngilizce bilmiyorum akıcı konusamam ama öğrendigi sözcüklerde yardımcı olup devamını getirebilirim
Cocuguna öğreten var mı? Evde yabancı dil konuşan yok.devamını getirmelimiyiz? Nasıl yol izlemem lazım sizce?