Sule9094 Kızlar bebeğim 3 aylık bu ara hapşırma grip vs atlatıyor bu 2.atlatışı dün eştim kehribar kolye yada bileklik almamı söyledi ama şaşırdım siz kullandınız mı?
Beyzanur7 Sule9094 ben almadm alcaktm atak donemlerindeyken arkadaşım aldı faydasını görmeyince boşa para vermek istemedim 🤦🏻♀️
starwomen Sule9094 bize doğduğunda hediye gelmişti. Ben bebeklere yakıştırdığım için takmıştım kızıma etkisi oldu mu olmadı mı bilmiyorum 😊
Nescafemm Sule9094 ben 6 aylıkken taktım 19 aylık hiç çıkarmıyorum . Salyasına çok iyi geldi . Dişleri çıkarkende bazılarında zorlanmadı hiç çıktığını gördüm.
MyDarlingSon Sule9094 Almadım gerek duymadım. Gayet normal bir sekilde dişimizi falan çikardik şükür 😊🙏