zeyneppdeva Herkese merhaba birsey danismak istiyorum🥰kizim 4.ayini bitirdi bu ay boyunca gece boyunca ve gunduzleri cok huysuz aglayan hic susmayan bir hale büründü..milupanın gece cayini aldim denedim 3 gundur daha sakin ve geceleri uyumaya basladi..uzerinde 6.aydan sonra kullanin yaziyor ancak faydasini da gordugum icin devam etsemmi etmesemmi bilemedim bu sekilde kullanan varsa bana yardimci olabilir mi🙏🥰