Ecis Merhaba anneler, 2 gündür boğazım ağrıyor ve ateşim var.her ne kadar çok yaklaşmamaya çalışsamda emzirirken nefesimden bebeğimede bulaştı. Dün gece 38.8 ateşi çıktı. Hemen acile götürdük ateşini düşürüp fitil verdiler. Bugünde devam ederse yarın tekrar görmek istedi doktor. Ne yapabilirim düzelmesi için? Boğazında kızarıklık var dedi benden bulaştı sanırım 😕
AlyaaSu Ecis biz hemen hemen 2 haftadır çekiyoruz bu durumu canım en sonunda evde maskeyle gezer oldum